mandag 20. april 2015

Nettbutikken er åpen!


Nettbutikken 


er åpen!

Fri frakt hele uken! 
t.o.m. 26.04.

Etter en helt fantastisk åpningshelg med utendørs showroom, 
med enormt god respons,
er også nettbutikken endelig åpen!

Mine to hovedleverandører Tine K og Day Home finner du her.
Der er også flere andre fine leverandører, 
og noen riktige interiørhits som Wordbanner og Uashmama posene finner du også.




Masse gode åpningstilbud fra Tine K 
-50%

Lamper, keramikskåler og litt Day-Home snop er også nedsatt...

Jeg legger ved en liten gave fra Tine K i pakken din nå ved åpningen :)
(så lenge lageret rekker)


Når jeg selv handler på nettet blir jeg veldig glad for rask og sikker leveranse.
For personlig og hyggelig service.
For lekker og oversiktelig nettbutikk.
For trygg og effektiv betalingsløsning.
Dette ønsker jeg at alle mine kunder skal få når de handler på nett hos The Barn Company!
Derfor har jeg valgt gode samarbeidspartnere. 
Både de, og jeg gjør vårt aller beste for at du skal ha en god handleopplevelse hos 
The Barn Company.



Når man handler på nett er det veldig kjekt å få varene raskt levert.
Jeg sender pakken din sammen dag om du bestiller før 15.00.
Ellers går den med posten neste virkedag.
Bring leverer som regel pakken i løpet av en dag, eller to.

På nettbutikken kan du betale med kort, Visa eller Mastercard. Eller velge å få faktura på kjøpet ditt.
Jeg har betalingsløsning fra DIBS og de tilbyr også faktura.

Du kan selvsagt også hente varene dine kostnadsfritt her på lageret.
Bestill i nettbutikken og plukk opp varene dine her.
Du kan også betale med kort når du henter varer på lageret. 
Jeg har betalingsterminal her.


Jeg jobber hele tiden mot nye spennende leverandører, 
har et par godbiter på blokken... ;)

Følg The Barn Company på 



Disse oppdaterer jeg daglig og alt nytt blir lagt ut der!


Hjertelig velkommen til netthandel hos The Barn Company!

Henriette :)

(De to nederste bildene er Tine K Home sine)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar